onsdag 22. februar 2012

Treningsleir Tyrkia, dag 5, 22.februar, besøk hos M-Travel








Jeg har jo vært så skamløs at jeg har rost M-Travel og Grand Aqua opp i skyene nærmest i enhver sammenheng siden treningsleiren 2011, derfor var det greit å få med toneangivende karer som selv kan vurdere om mine utsagn er helt på jordet....

Jeg hadde i forkant av treningsleiren kontaktet Mette Myrvang fra M-Travel som på strak arm inviterte oss til en omvisning både på hotellet og banene og la like godt på en lunsj i samme rennet.

Hotell Grand Aqua er bare helt fantastisk og minst like bra som jeg husket det fra i fjor, for ikke å snakke om maten som er i en klasse for seg.
Besøket på banene var neimen ingen skuffelse det heller, skikkelig grønne og fyldige baner med lite slitasje. Standarden er nok betydelig bedre enn det vi kan se hjemme på meeeget gode dager. Selv i målgården var det gress og ellers ser banene velstelte og innbydende ut. De er heller ikke så harde som de vi bruker under årets treningsleir. ”Reklamen” sier at de også tåler mye regn uten at det står overvann på banene.
Jeg vil bare opplyse at alle tre trenerne våre var positivt begeistret over det som ble vist. Selv atmosfæren i og rundt området er positiv, service, smil og vennlighet. Og så er det noen som både forstår og snakker engelsk.

Så lar vi bildene gi resten av informasjonen og så regner jeg med at vi er tilbake til gamle tomter allerede neste år!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar